Гарантія

  • Гарантія та сервісне обслуговування

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 14 днів до 36 місяців в залежності від сервісної політики виробника.
Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантії є гарантійний талон від виробника, або наш гарантійний талон.

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

- Модель
- серійний номер або IMEI
- гарантійний термін
- дата продажу

Зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ, в разі виникнення проблем з сервісом, ви можете звернутися до точки продажу.

 

  • Гарантія від виробника

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

- порушені гарантійні пломби
- є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб
- порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах
- було несанкціоноване відкривання, ремонт або змінені внутрішні комунікації і компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару
- неправильно заповнений гарантійний талон
- серійний номер або IMEI, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений


Гарантія не поширюються на наступні несправності:

- природний знос або вичерпання ресурсу
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.)
- ушкодження в результаті стихійних лих (природних явищ)
- ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
- ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або з'явились в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів
- ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
- викликані програмним забезпечення, яке не входить в комплект виробу
- збереження інформації на жорсткому диску, пам'яті пристроя

догори